[FULL] THE BOYZ THE BLOOD : DEATH MATCH Ep.1

191 N lượt xem26

    THE BOYZ are the noble Vampires of the Creker planet.
    But one day, the Wolf which spreads mutation virus has come to the planet and therefore, they enter an emergency crisis.
    How will THE BOYZ respond?

    Download the app
    📲bit.ly/39XXOnr


    ▶Official page: www.universe-official.io/​​
    ▶Twitter: into__universe​​
    ▶Instagram: into__universe

    Xuất bản 2 tháng trước

    NHẬN XÉT

    1. 윤주희

      ....Too bad that I'm late into being Deobi, I cant watch the next episode of this funny games 😔

    2. Stuck In The Black Hole of Kpop

      8:33 AH THAT WAS TOO CUTE 😭😭💓💗

    3. Vera Putri

      Please Indonesia subtitle ((:

    4. yunamseng

      it was so wrong of me to watch this without knowing the rest of the episodes weren't uploaded on youtube....

      1. yunamseng

        that kinda sucked, nevertheless 💀

      2. yunamseng

        yet? 👀

    5. Manahil Sikander

      Can anyone tell me where I can watch the rest of the episodes???

      1. 샤이마

        @Manahil Sikander I'd love to but i it's my personal acc if it's fine fr u can snd me ur id

      2. Manahil Sikander

        @샤이마 do u have Instagram? I'd like to be frnds

      3. 샤이마

        @Manahil Sikander anytime 🙂

      4. Manahil Sikander

        @샤이마 I'll try tho... Thanks a lot for helping me out

      5. 샤이마

        @Manahil Sikander ohh okayy

    6. Twke

      왜 맨날 에피소드 1밖에 안올림..?

    7. Miha says

      Hyunjae wearing pink heels while singing iu's red shoes is everything to me

    8. 빵후니 오뺘 바라깅

      어멓ㅎㅎ 뱀파이어 더보이즈두 머시써..♥︎ㅇ..우..? 오빠아ㅠㅠㅠ 아기 돼지 삼형제 먹눈거 아니예여..ㅠㅠ 아고오ㅠㅠㅠㅠ 에릭이 오뺘 진쨔 너무 귀엽다고오오 ㅠㅠㅠ 아 귀여웡ㅋㅋㅋㅠㅠㅠ♥︎에구ㅠㅜ 마니 어지럽구나ㅠㅠ 뱀파이어 더보이즈 멋있으면서두 귀엽구 이뿌ㅠㅠㅠ 오빠 들 진쨔 되게 잘한댜ㅠ-ㅠ 애기 신발 넘흐 기여어ㅠㅠ 케빈 오빠 모냐ㅠㅠㅠ 머리 스타일 머시따ㅠㅠ

    9. Cookie ^^

      Okay pero F por el celular de Hyunjae JFHAKJSAK

    10. 현재현

      12:18 이재현 힐 신고 ㅋㄹㅋㄹㅋㄹㅋㅋㅌㅋㅋㅌㅋㅌ

    11. 현재현

      12:27 아 진짜 이재현 개웃겨 ㅋㄹㅋㄹㅋㄹㅋㅌㅋㅌㅌㅋㅋ

    12. 현재현

      6:07 아니 저건 들어가지도 않을 거 같은데 어떻게 해 코끼리 코 돌다가 찢어지면 어쩌려곸ㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚ

    13. 현재현

      5:51 이재현 괜찮은 거 많이 있었는데도 자기가 힐 냅다 가져가 놓고 왜 언짢아해 ㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚㅋᩚ

    14. 콩떡

      초반에 서프라이즈 튼 것 같고 재밋어요

    15. tbz gen

      The sudden appearance of the masked man scares me a lot LOL

    16. 덥비

      아 뱀파이어들이 원래 이렇게 귀여움 ?ㅠㅠ

    17. ST12A3 - GALANAY JOESA MAE

      Where to watch the ep 2?

    18. Fae JK

      Can someone upload the other episodes on dailymotion? Or any site where us broke deobis can watch. Pls :((

    19. Honey Bee

      Eric😁😁

    20. Noha Noha

      Hyunjae made it to the ranker

    21. Noha Noha

      Hyunjae saved the angel Jacob Supportive 🤗🤗 dongsaeng

    22. Nelly J

      The fact when I was laughing so hard during the elephant nose shoe target, so was Q hahaha. His smile and laugh just make my heart smile :D.

    23. wissi world

      juyeon hansome his hair is handsome his voice is handsome and he is an angel

    24. wissi world

      UNIVERS WHY YOU ALWAYS LATE? THIS IS ON THE STEALER ERA ...OMG IM SO MAD

    25. 또등장

      케빈이랑 영훈은 찐으로 뱀파같다 생긴게

    26. farah fachriza

      eps 2 nya kapann?

    27. Ram Singh

      😘😚😘😚😘😚 🍸🍸🍸🍸🍸🍸

    28. Ram Singh

      Fighting!!!!

    29. Ram Singh

      TBZ world domination

    30. Ram Singh

      🔥💋💋🔥💋💋🔥 💋💋💋💋💋💋💋 💋💋💋💋💋💋💋 🔥💋💋💋💋💋🔥 🔥🔥💋💋💋🔥🔥 🔥🔥🔥💋🔥🔥🔥 Miss you so much!

    31. arsondevil

      when is next episode ahhh

    32. arsondevil

      13:22 YESSSSS SUNNEWQ STRIKE AGAIN BEST TRIO

    33. Hamidah Abdul Hamid

      Ep 2 please

    34. black white red

      sangyeon if you want to drink blood PLEASE TAKE MINE!!!!!!!

    35. sheetal negi

      🧛😘 You all are so Handsome

    36. sheetal negi

      THE BEST

    37. sheetal negi

      11 Gemstones 💖

    38. sheetal negi

      TBZ World Domination

    39. 이연재

      아기돼지 삼형제 맛있어ㅛ대 ㅋㅋㅋㅋㅋㄹㅋㅋㄹㅋㄹㅋㄹㅋㄹㅋㅋㅋ

    40. 文俊辉

      how many episode this have already? i cant fine them lol

    41. jennie styles

      sunwoo"s smile is my happiness.

    42. jennie styles

      Sunwoo kim looks effortlessly beautiful!

    43. jennie styles

      i can feel that sunwoo is a werewolf king. omg if that happen, lets wait for the chaos.

    44. jennie styles

      sunwoo is so cute and very charismatic. how sunwoo? how?

    45. jennie styles

      kim SUNWOO looks so fine!

    46. 다히

      2:06 용서하지 않겠닿,.,!

    47. Fuja Asrani S

      indonesiaaa sub pleaseeeee🥲🥲🤝

    48. 𝚈𝙾𝚄𝙽𝙶𝙹𝙰𝙴

      그래서 2편 언제 나온닥오..?

      1. THE B

        이 정도면 그냥 돈내놔 수준.. 그냥 풀버전을 올려달라고;;

    49. 취향겹치네

      이거 2화 언제 나오는거야..!

    50. Brad rianong

      14:18 the creepy dudes coming in like are y'all ready to get yeeted meanwhile Eric ready to fight this part was amazing and interesting 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈💖💖💖💖💖💖💖💖💖😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

    51. Umme Sanjida

      Make a drama already

    52. 팥떡

      목닦고 기다리는 중

    53. Union Mang

      I CANT THEBOYZ ARE SO FUNNY WHEN HYUNJAE FELL I CANTTTTTTT I WAS DYINGGGG

    54. nisa

      please them acting serious is so funny to me i cant watch them without laughing 😭😭😭

    55. Christy Cage

      Hyunjae should be the brand ambassador of the mobile game High Heels

    56. Christy Cage

      12:53 I knew Hyunjae has magical visuals. He can play as Cinderella if Disney makes a live action remake

    57. Nur Damya Mardhiah

      The way haknyeon stop Hyunjae is so funny at 12:20

    58. ᅢ

      니넨진짜실패다이걸누가삼천구백원주고사서보겠냐니들은프메없으면개망했다

    59. starstruck.

      3:48 LMAO BYE

    60. Angela Martinez

      When is the next episode dropping???

    61. Hanniee Leesung

      Im a stay but i feel like im going to be their fan also... when is the ep. 2 of this? Tbz are really funny 😭 iluv them

    62. Phuntsho Choden

      Omgg it's so funny and interesting::)) We want more episodes::(( Goshhh m dying by them lol 😆

    63. Aayusha

      Lol New and Q were so scared it was fun watching them!!!😂

    64. miss kim

      다음편도 계속 무료로 올려주시면 감사하겠습니다.

    65. Petere, Jamaica Jade B.

      Can you pls. Upload episodes 2,3,4,5,6 and 7 with english subtitles. Thank you 😊

    66. 줏대없는 여성

      이날 케빈 미모 무슨일....? 케빈 뱀파이어 컨셉 찰떡인듯 ㅠㅠ

    67. Mel Pass

      Hyunjae’s team is going to be the crazy funny with Q, New and Sunwoo!

    68. Mel Pass

      Why didn’t they just make the video with all of them kicking the shoes off in order? It’s clear that some shoes were already kicked off before them even showing the person so it totally spoiled who succeeded and who didn’t. DO BETTER! The Boyz and Deobi need you y’all to do better!

    69. ATEEZ fan girl-boy

      I’m sorry but I can’t stop laughing lmao the way this looks like a Vampire version of a James Bond real life thing happening and some members are freaking out lol 😂

    70. tyra honey

      omo '97 liners cuties

    71. tyra honey

      jacob thanking hyunjae by saying gomawo chingu ya after he hit him is too soft

    72. widi

      I always suspect hyunjae, sunwoo or juyeon for this kind of game wkwkwk

    73. Nurul Amila Binti Zakaria

      HAHAAHAHAHAHAHAH they totally made all staffs laugh so hard

    74. Emilyn Barrameda

      Why does this babies looks so adorable🤣🙆‍♀️💚

    75. Emilyn Barrameda

      Sunwoo and his manipulative attitude hahaha I love this man☺💚🤣

    76. H

      누가 은근슬적 무편집한거 올려봐바..ㅜ

    77. ninani

      12:14 now i want to see a cover of the red shoes but with a the boyz twist

    78. ninani

      9:09 it's time for the obligatory "it isn't a the boyz video if they aren't teasing new" comment

    79. ninani

      sunwoo getting baby shoes is very fitting

    80. ninani

      1:51 lmfao the vampire castle has zebra seesaws outside of it 😭

    81. ninani

      now upload drink it on youtube i beg of you

    82. princ3hanjake

      omg juric at the end ksjkdsksk

    83. princ3hanjake

      having 6 biases is hard...idk which one should i focus on...

    84. 항상 뭐 드시고 계시나 봐요 ?

      아 선우 흑발 극락

    85. brown skin fejiz Emmanuella

      There such great actors but still want to laugh so jard but lets talk about sunwoo for a moment

    86. Ava rose Joe

      Total how many episodes does it has?

      1. vivi ariyanti

        8

    87. Save your tears for the pillow

      Kevin and new legit look like vampires! Also I’m dying at the subtitles ‘Sangyeon is weird’ 😂

    88. Lyka Costales

      6:44 yea, i will never shut up about him being elegant like that!

    89. Salia Maidulhaq

      인도네시아어 자막 주세요 인도네시아보이즈 팬분들도 이거 보고 싶은데 자막이 없어서 멤버들이 뭔말하는지 이해가 안되네요

    90. مونتاجات حزينه كوريه

      I think kevin really look like a vampire

    91. tiffaniang _

      someone please tell me when is the next episode huhu

    92. 더비투문

      日本語字幕ありがとうございます。2~6もお願いします。

    93. _3z5i_

      Sweeties

    94. totally 《notbobaobsessed》

      the way juyeon spun so elegantly 😫😍

    95. SugarLee97

      Fall in Love with Juyeon

    96. Lyka Costales

      2:00 Firstly, why vampires aren't burnt under the direct sunlight? Whuuut??

    97. iFEL veryBRIGHT

      *I was just a pirate a while ago, how'd i got my ship to planet cre.ker??*

    98. Doshi Ami

      Я ору, это начинается будто битва экстрасенсов

    99. fiey tv

      Hyunjaeee

    100. 잡덕입니다

      문형서 왜 이렇게 잘생겼냐 내가 미쳐